A kosárban található termékek: 0 db Részösszeg: 0.00 Ft

Hasznos WC használati tanácsok & a WC papír miért nem a legjobb választás WC használat után ?

2013.10.27.

HASZNOS WC HASZNÁLATI TANÁCSOK

A székletürítési szokásink nagyban befolyásolják mindennapi életünket. Fontos, hogy tudjuk mi az ami már ártalmas egészségünk számára.

media/cikkek/Hasznos-WC-használati-tanácsok.jpg

 

-          hagyd a testedet természetesen működni (azonnal könnyíts magadon amint érzed annak szükségét)

-          mellőzd a hosszú ideig tartó WC-n ülést, mert az erőlködés egészségtelen. A maximális WC-n eltöltött idő 3-5 perc, ha szükséges inkább állj fel sétálgass és térj vissza.

-          ne erőltessük a székletürítést, inger érzet nélkül,  gyakorolj enyhe nyomástnem több,  mint 30 másodpercig,  használd a hasi és kismedencei izmokat.

-          ha a WC kialakítása lehetővé teszi, használj guggoló testtartást

-          Tisztálkodásra keress egy hatékonyabb, higiénikusabb és kényelmesebb megoldást, manapság nagyon széles kínálatban fellelhetőek a különböző meglévő WC-re könnyen felszerelhető: bidés WC ülőkék, bidé adapterek, komplett WC-BIDÉ szaniterek.

 

WC PAPÍR MIÉRT NEM A LEGJOBB VÁLASZTÁS WC használat után ?

 

media/cikkek/WC-papír-miért-nem-a-legjobb-választás-WC-használat-után.jpg

 

-          Ha a kezed piszkos, akkor egyszerűen csak papírral megtörlöd és mész a dolgodra?

-          ha a ruháid piszkosak, elegendő csak papírral áttörölgetni őket?

-          edzést, testmozgás után az izzadt testedet csak papírral megtörölgeted és kész is?

Nyilvánvaló, hogy a fenti 3 kérdésre a válaszok: NEM, tehát miért tennél másként, ha az intim testrész tisztálkodásáról van szó?